Subject: Teade ehitiste aadressidega Tartu maakond, Kastre vald, Roiu alevik, Kesktänav 12 ja Kesktänav 16 tuleohutusülevaatuste ebaotstarbekusest
From: "Pilvi Rahnu" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 11:43:32 +0200

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

�

Palun vabastada ehitised aadressidega Tartu maakond, Kastre vald, Roiu 
alevik, Kesktänav 12 (EHR kood 104002292) ja Tartu maakond, Kastre vald, 
Roiu alevik, Kesktänav 16 (EHR kood 104002512) tuleohutusülevaatuse 
kohustusest tuginedes siseministri määruse nr 7 „Tuleohutusülevaatuse 
toimingud, tuleohutusülevaatuse tegemise erisused, tuleohutusülevaatuse akti 
sisu ja teabevahetuse kord�œ (01.03.2021) § 5, lõikele (2) ehitiste 
kasutusotstarbe eripära tõttu. Hooneid kasutab perefirma (2 inimest), 
tegeletakse küttehalgude varumise, ladustamise ja müügiga.

�

1.� � �  Tartu maakond, Kastre vald, Roiu alevik, Kesktänav 12 - vana 
sealauda hoones ladustatakse küttehalge, hoone on ehitatud betoonist ja 
telliskividest, küte puudub, puuduvad alalised töökohad, olemas � väike 
kontoriosa. Hoone kasutusotstarvet ei ole plaanis muuta, omanik on teadlik, 
et ehitisregistri andmed vajavad korrastamist. Elektripaigaldiste audit 
tehtud, tulekustutid olemas.

2.� � �  Tartu maakond, Kastre vald, Roiu alevik, Kesktänav 16 - 
põhimõtteliselt on ehitis rajatis (varjualune), mitte hoone – 
betoonpostideleterniitkatus, seinteks osaliselt telliskivi, osaliselt 
laudis, ladustatakse küttehalge, hoonel puuduvad uksed ja aknad, avad on 
lahtised, puuduvad töökohad. Elektripaigaldiste audit tehtud (liitumine 
olemas, aga alaliselt elektrit ei tarbita), tulekustutid olemas.

�

�

Hoonete esimene tuleohutusülevaatus on tehtud, puuduseid ei olnud, 
ülevaatuste aruanded on manuses.

�

�

�

Parimate soovidega

Pilvi Rahnu
Tuleohutusekspert, tase 6

AS G4S Eesti
Tartu esindus
Võru 79
50112 Tartu
Mob +372 511 1932
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.